Preskoči na glavno vsebino

Kaj lahko pričakujete pri programu DX4?


DX4 - 1. dan: Odločite se


Torej, kdo ne potrebuje ponovnega uravnoteženja? Vsekakor je mojo pozornost pritegnil holistični pristop štiridnevnega programa DX4. Forever Living je porabil impresivna tri leta za razvoj tega sistema sedmih popolnoma novih izdelkov, ki delujejo skupaj, kot del spremljevalnega
programa, da pomagajo telesu očistiti nepotrebne stresorje in razbremeniti um. 

“Vsaka sestavina je bila temeljito raziskana in  oblikovana tako, da deluje v tandemu,” pravi Christopher Altamirano, direktor kakovosti Forever Nutraceutical. “Drugi programi načeloma prodajajo samo izdelke, ki se osredotočajo na eno funkcijo ali pa ne delujejo usklajeno. Bolzkoristili smo pomen zagotavljanja, da vsa prehranska dopolnila in izdelki v DX4 delujejo popolnoma sinergijsko oziroma skupaj, kot celota.” 

Vedno bolj me je zanimala povezava med prehrano in razpoloženjem in DX4 absolutno odkljuka to polje s poudarkom na tem, da postanemo bolj ozaveščeni o svojem vedenju v zvezi s hrano in kot vsi vemo, se vse trajne spremembe začnejo z zavedanjem. Predlagane izboljšave povezave med umom in telesom kot način izboljšanja splošnega zdravja so bile zagotovo privlačne. Štiri dni? Da, to bi lahko storila.

DX4 vam pomaga, da se bolje zavedate svojega telesa in vas uči, kako biti zaveden, kadar jeste, se gibljete in preživljate svoj dan. Vsak dan programa DX4 je posvečen določeni temi: Odločitev, Opredelitev, Odkrivanje in Posvečanje. V teh štirih dneh vas bomo vodili k večji povezanosti uma in telesa za boljše splošno počutje in zdravje.

Pri pripravah morate upoštevati nekaj pravil in priporočil, da se pripravite na uspeh. Več o tem si preberite na naslednjih straneh.

Torej najprej jutro. Tri Forever Therm Plus, 240 ml vode in dve tableti Forever DuoPure pol ure kasneje z 240 ml vode; hmmmm, precejšen odmik od moje običajne kave, vendar sem vmesne pol ure preživela ob poslušanju vodene meditacije, vesela v zavedanju, da sem svoje telo na začetku dneva napolnila z dodatkom, ki je vključeval zeleni čaj, zeleno kavo, žafran v prahu ter vitamina B12 in C, da sem podpirala svoj živčni sistem z niacinom in podpirala svojo mentalno zmogljivost s pantotensko kislino. Zaenkrat gre dobro. Moram reči, da se mi zdi vključitev žvečljivih tablet Forever Sensatiable genialna. Prvemu sem podlegela okoli 10. ure! Vsebujejo glukomanan, ki je bogat z vlakninami in lahko absorbira do 50-krat večjo težo vode. Prehaja skozi črevo neprebavljen in je v bistvu brez kalorij in ogljikovih hidratov. Teh lahko pojeste do osem na dan (v prvem dnevu sem pojedla tri) in lepo je bilo vedeti, da jih imam v zadnjem žepu za varnost. Zgodaj popoldan (zame ob 11.58 haha) je čas za moj Forever Plant Protein šejk, zmešan z 240 ml rastlinskega mleka, uporabila sem sojino (nesladkano). Je prijetnega okusa, lahko ujamete le kanček grahove zemeljščine, vsaka porcija pa vsebuje 17g beljakovin, kar me je razveselilo; tako mnogi od nas ne uživajo dovolj beljakovin in zaradi pomanjkanje le-teh menda lahko postanemo lačni in utrujeni. Torej, opomba zase, več beljakovin v moji dnevni prehrani. Program predlaga, da lahko izvajate lahke vaje in zame je to izgledalo kot devet lukenj v somračnem golfu, saj je bil tako lep dan s temperaturami okoli 20 stopinj. Pred tem sem spila svojih 330 ml gela Forever Aloe Vera, pojedla predpisani Forever Sensatiable in s seboj vzela Forever Multi Fizz že raztopljenega v 240 ml vode. Razvit je bil za hiter začetek vaše hidracije (velika kljukica od mene) in je izboljšan z vitamini B, C in E.

Iskreno lahko rečem, da se po golfu nisem počutila nič bolj utrujeno kot običajno, kar me je presenetilo. Kratka fantazija o kozarcu rdečega vina in zavitku arašidov je lebdela po mojih mislih, ko sem zapustila tečaj, vendar sem ugotovila, da sem to zlahka odmislila.
Zvečer je na vrsti še ena runda rastlinskih beljakovin Forever Plant Protein, pripravljenih v šejku z
240 ml vode, in Forever Lemonblast, ki, kot že ime pove, resnično vsebuje okus limone in ingverja, bogatega okusa. To mi je bilo zelo všeč, da zaokrožim dnevno rutino in sem bila vesela, da je vseboval magnezij, ki je znan po svojem pomirjujočem učinku. Popoln čas pred spanjem.

Prvi dan je bil končan, počutila sem se dobro. Na splošno veliko manj težko, kot sem pričakovala, manj utrujena, kot sem mislila, da bom in morda je bilo to pozitivno pričakovanje, vendar se mi je želodec zdel manj napihnjen, a to je lahko samo zato, ker ne jem več testenin. Za drugi dan imam veliko upov.

 

DX4 - 2. dan: Definirajte


Neverjetno, kako hitro se ljudje prilagajamo spremembam. Zjutraj sem vstala in sploh nisem pomislila na kavo. To je bilo presenečenje, saj je to ustaljena rutina 30 let, za katero sem resnično mislila, da je del moje DNK. Spala sem primerno, čeprav ne brez budnosti, morda ne veste, da so ženske v menopavzi (na mojo srečo) najbolj neprespani del družbe (očitno celo bolj kot novopečene mamice), zato bom to spremljala v naslednjih dneh in nočeh da vidim, ali je na tem področju prišlo
do izboljšav. Približno 30 minut sem porabila za meditacijo in pisanje dnevnika o današnji temi, ki je določanje. To vključuje podrobnejše poglabljanje v mojo pozornost od prvega dne, ki je bila, če se spomnite, hidracija, in razvijanje večjega zavedanja o svojih mislih in vedenju glede hrane.
Program predlaga, da določimo specifične cilje. Mnogi od vas boste seznanjeni s postavljanjem ciljev v zvezi s svojo maloprodajno dejavnostjo in gradnjo posla ter boste razumeli moč postavljanja ciljev SMART, ki so specifični, merljivi, dosegljivi, ustrezni in časovno omejeni. 

Cilj hidracije je bilo preprosto opredeliti, saj je ta aktivnost del programa; Vsak dan bom spila 2 litra vode. Odločila sem se, da se podprem tako, da na telefonu nastavim vrsto opomnikov. Cilj ozaveščanja o mojih mislih in vedenju v zvezi s hrano se je izkazal za večji izziv, zato sem se odločila, da bom zjutraj in zvečer 10 minut zapisovala svoje misli in občutke ter dodala 10-minutno meditacijo, v kateri bom vizualizirala, kako sprejemam zdrave odločitve. dan. Odločila sem se, da bom zaradi vodenja dnevnika do konca programa razvila mantro/afirmacijo, ki mi odmeva in ki si jo zlahka zapomnim in si jo vsak dan recitiram. Na začetku programa se namenoma nisem tehtala. Tako enostavno se je fiksirati na spremembe na tehtnici kot merilo uspeha, in odločim se, da to ni bil zanesljiv pokazatelj. Namesto tega sem se želela osredotočiti na to, kako se počutim zaradi tega programa. Zame ni šlo za izgubo teže, temveč za to, da bi lahko naredil trajne spremembe, ki bi kot stranski produkt sčasoma privedle do tega, da bi postala vitkejša in bolj polna energije.

Urnik za 2. dan je enak kot za 1. dan. Opazila sem, da je moja točka skušnjave okoli 17. ure, ko sem danes stopila v fantazijo o pici. Da bi se podkrepila, sem pojedla Forever Sensatiable in kozarec vode, skušnjavi sem se uprla. Razvijam disciplino, ni mi treba ukrepati glede svojih misli glede hrepenenja, namesto tega si priznam misel in sedim z občutkom ter ugotovim, da presenetljivo hitro mine. Dan sem zaokrožila s svojim Forever Plant Protein napitkom in Forever Lemonblast vrečko z vodo. Ponosna, da sem zaključila 2. dan.

DX4 3. dan: Odkrijte


Urnik za 3. dan se razlikuje od 1. in 2. dneva, vključuje zdravo hrano in dan znova začne s tremi tabletami Forever Therm Plus ter vodo in šejkom Forever Plant Protein, pomešanim z mlekom. Danes sem prešla na ovseno mleko, da vidim, ali je vplivalo na okus, vendar ni. Zjutraj sem bila
 
bila pripravljena na nekaj obsežnega in stres je udaril v bistvo. Sredi jutra je bil čas za dve tableti Forever DuoPure z vodo in žvečljivo tableto Forever Sensatiable. Danes se veselim prave hrane, popoldan pa je bil čas za veliko zeleno solato, veliko je predlaganih sestavin in naredila sem solato z množico različnih zelenih listov, špinačo in vodno krešo s četrtino avokada in čičeriko ter dvema redkvicama (juhuuu). Bilo je dobro uživati hrano. Kdo bi vedel, da je stročji fižol tako okusen? Zaradi tega sem razmišljala o trenutkih, ko hrano jem na poti, ne da bi jo zavestno uživala.
Preostanek 3. dne je enak prejšnjim dnevom; 330 ml Forever Aloe Vera Gel in Forever Multi Fizz z 240 ml vode sredi popoldneva ter Forever Plant Protein shake, Forever Sensatiable tablete in Forever LemonBlast z vodo zvečer pred spanjem. Tema 3. dneva je Odkrivanje in vedno bolj se zavedam, kako malo zavestno cenim svojo hrano. Včasih moraš nekaj izgubiti, da ponovno pridobiš hvaležnost in v svoj dnevnik si zapišem, naj jem bolj premišljeno, ko se program konča. Kako naj to storim? No, nehala bom jesti na poti, jedla bom počasneje in brez motenj s pregledovanjem sporočil ali poslušanjem glasbe. Svoj zalogaj bom dokončala, ne da bi naložila naslednjega.Ostajam motivirana tako, da se spomnim, da sem zdaj na polovici programa. Na tej točki nas spodbujajo, da naredimo seznam vseh ovir, ki bi lahko ovirale naše prizadevanje za bolj zdrav življenjski slog v prihodnje in vzela sem si čas, da se na to resnično osredotočim. S prepoznavanjem teh mi je pomagalo razmišljati o možnih rešitvah in rešitvah. Znano je, da če ne uspeš načrtovati, načrtuješ neuspeh. 

Vem, da nisem iznajdljiva, ko sem utrujena in takrat ne sprejemam dobrih odločitev glede hrane. Tretji dan nisem naletela na nobene posebne izzive, čeprav program nakazuje, da lahko občutite vrsto čustev, kot so dolgočasje, utrujenost ali malodušje. Do konca 3. dneva sem se počutila lažje in bolj zdravo. Bila sem bil navdušena, da bom naredila preobrat v svojem življenjskem slogu. Počutila sem se mirno in osredotočeno

DX4 - 4. dan: Posveti se


Dodatki in vnos hrane za 4. dan so enaki kot za 3. dan in ugotovila sem, da je program DX4 osvežujoče preprost za sledenje in vztrajanje. Naj dodam, da v teh štirih dneh nisem imela nobenega družabnega dogodka, kjer bi me mikala hrana in pijača. Bodite prijazni do sebe, kdaj boste izvajali program. Predlagam, da izberete nekaj mirnejših dni, da boste lahko pravilno vložili čas v miselne dejavnosti in se vam ne bo treba soočiti s temi skušnjavami. To pomeni, da je veliko bolj pomembno od tega, da se ne postavite v skušnjavo, bolj gre za ustvarjanje časa in prostora, ki ga lahko preživite sami s seboj in poglobljeno delate na vidikih čuječnosti, vključno z meditacijo in pisanjem dnevnika. Na ta način si postavljate pomembna vprašanja in nekateri odgovori vas lahko presenetijo glede vaših motivacij in razmišljanja. Kar nas pripelje do 4. dneva, kjer je tema posvečenost in poudarek na miselnosti. Spodbuja- jo nas, da razmišljamo o dobrih navadah, ki smo jih uvedli, in jih želimo nadaljevati po programu.

Seznanili smo se z devetimi lastnostmi, ki sestavljajo miselnost rasti. Zakaj je to pomembno, se lahko vprašate. No, vse spremembe izhajajo iz miselnosti rasti. Če imamo fiksno miselnost, potem mislimo, da smo dokončan izdelek s končnim naborom sposobnosti, nezmožni sprememb, in živimo z mantro “to sem, kar sem”. Devet lastnosti miselnosti rasti je neobsojanje, potrpežljivost, odprtost, zaupanje, osredotočenost na procese, sprejemanje, opuščanje, velikodušnost in hvaležnost. Program nas spodbuja, da pogledamo vsak vidik in kako smo jih izkusili v štirih dneh ter kako bi te lastnosti lahko razvijali naprej. Zame je to, da nadaljujem z dobro hidracijo, da sem bolj hvaležna ( ko jem, da sem popolnoma prisotna) in da zmanjšam velikost porcij. Potrpežljivost je zanimiva in zadala sem si cilj razviti potrpežljivost, da se spremembe popolnoma vključijo, tako da bodo resnično del mojega življenjskega sloga in navade. 

avtor: D.S.









Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

C9: za preprostim programom se skriva znanost

Čas, ki nam s svojimi sončnimi dnevi že pričara obrise poletja. Poletje! Morje! Bodimo iskreni, kdo ob tem ne pomisli na svoj izgled in tako imenovano "poletno postavo". Ta nam je le redko povsem všeč in večina nas meni, da bi vedno lahko naredili še kaj zase in za svoje zadovoljstvo. Tako pač je, zima in pretekli meseci so bili "radodarni". Še je čas, da začnemo znova, obrnemo nov list in si ponovno zastavimo svoje cilje. V zadnjem času ste verjetno zaznali in spoznali nov revolucionaren Forever paket DX4 , ki je pravzaprav štiridnevni program za vzpostavitev ravnovesja v telesu. Ne gre za shujševalni program; gre bolj za nadzorovano oceno tega, kaj tvoje telo resnično potrebuje v primerjavi s tem, kar tvoji možgani želijo. A tokrat si poglejmo drugi - devetdnevni program Forever C9 , ki pa je dejansko prvi korak pri dolgoročni preobrazbi telesa. Vendar kaj sploh je C9 in zakaj deluje? C9 devetdnevni program vključuje napredne prehranjevalne in vadbene rutine, s po

Forever Marine Collagen je NAŠ KOLAGEN!

  Verjamemo, da večina (predvsem žensk) redno skrbi za svojo kožo. Vendar ta izdelek popelje vašo lepoto in zdravje na popolnoma drugo raven. Če se sprašujete, kaj sploh je ta čarobni izdelek, nadaljujte z branjem, ker vam bomo v nadaljevanju razčlenil vse pomembne podrobnosti. Forever Marine Collagen je mešanica kolagena, vitaminov in koktajla bistvenih hranil za telo — spodbuja vaše telo, da je v vrhunski formi ne glede na življenjsko obdobje in da vi lahko samozavestno stopite v vsak dan. Prednost Forever Marine Collagen izdelka je, da   združuje ključne hranilne snovi in vrhunski hidroliziran kolagen, kar ima za posledico videz sijoče, mladostne in gladke kože. Pozor - hkrati tudi naredi lase bolj sijoče, bolj zdrave nohte in povrnjen tonus, ter neverjeten sijaj. Spoznajmo kolagen Kolagen je najbolj razširjena beljakovina v telesu in predstavlja skoraj tretjino telesnih beljakovin; je gradnik kosti, kože, vezivnega tkiva, mišic, kit in vezi. Od starosti 25+ začne proizvodnja k

Aloe vera skozi čas

  Ob 45. rojstnemu dnevu podjetja Forever, je dober čas, da se osredotočimo na najpomembnejši izdelek podjetja: Forever Aloe Vera Gel . Zgodovina aloe Ljudje uporabljajo aloe vero zaradi njenih pomirjevalnih lastnosti že od leta 2200 pr. n. št. Na primer, pravijo, da sta egipčanski kraljici Nefertiti in Kleopatra aloe vero uporabljali kot del svoje redne lepotne rutine. Dokumentirano je tudi, da je Aristotel prepričal Aleksandra Velikega, da je osvojil otok Sokotra prav zaradi njegovih dragocenih nasadov aloje. V kitajski kulturi se aloe uporablja že od časov Marka Pola in rastlina že stoletja igra vlogo v vsakdanjem življenju Kitajske. Lastnosti Aloe Vere Aloe vera je sočna rastlina. In čeprav obstaja na stotine vrst aloje, je vrsta Aloe Barbadensis Miller označena kot najboljša. Aloe vera ima močne koristi, ki vam bodo pomagale izgledati in se počutiti bolje tako navzven kot navznoter. Poleg tega, da pomaga pri zdravju in dobrem počutju, pomirja in neguje kožo. Podpira tudi imunski